.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام موجودیت تشکل «تکلیف گرایان»

در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي،جنبش مردمي تكليف گرايان اعلام موجوديت کرد.

به گزارش «البرز» سيد عليرضا حسيني سخنگوي تشکل تکلیف گرایان گفت: جنبش مردمي تكليف گرايان ، با هدف توجه خاص نامزدهاي انتخابات مجلس به خواسته ها و انتظارات ساكنان شهرتهران بويژه مناطق محروم جنوب اين کلان شهر فعال شده است.

حسيني با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اين كه "عمل به تكليف هيچ گاه پايان نمي يابد" اظهارداشت: فعالان جنبش مردمي تكليف گرايان رسيدگي به امور ، مطالبات و دغدغه هاي مردم ولايت مدار مناطق محروم شهر تهران به ويژه مناطق ۱۶،۱۷،۱۸ و ۱۹ در حوزه هاي گوناگون را مورد توجه قرار مي دهند.

وي با تاکيد بر اين كه مردم مناطق جنوب تهران با تقدیم بیش از ۱۰هزار شهيد در دوران ۸سال جنگ تحميلي به دفاع از نظام و انقلاب اسلامي شتافتند، افزود: مردم اين مناطق اينك با حضور در صحنه انتخابات ضمن توجه ويژه به زيرساخت فرهنگي از هر نماينده مستقلي كه به مضامین اصولگرایی واقعی پایبند باشد و از بطن مردم جنوب شهر برخاسته باشد حمايت مي كند.

سخنگوي جنبش مردمي تکليف گرايان ،‌ هدف اصلي اين جنبش را همسو كردن نمايندگان مجلس با انتظارات به حق مردم در چارچوب گفتمان عدالت اجتماعي ، اقتصادي و فرهنگي دانست و خاطرنشان كرد: نمايندگان منتخب مجلس نهم مي بايست برخاسته از مردم مناطق جنوب شهر، اسلام گرا، قانون گرا، ولايت مدار، شجاع، صاحب نظر، بدور از اشرافيت سياسي، اقتصادي و . . . بوده همچنين فقر چشيده باشند.

حسینی ظرفیت بالای رای اصولگرایان در مناطق جنوب شهر را از افتخارات مردم این مناطق دانست و اظهار داشت: حق این مردم است که نمایندگانی را در مجلس و ان شا الله در شورای شهر تهران داشته باشندتا به امورات این مناطق بیشتر رسیدگی کنند و با پرهیز از سیاست گرایی با تصویب قوانین و پی گیری آن مردم مناطق محرم کشور را مورد توجه قرار دهند.

لازم بذکر است این جنبش هیچ وابستگی به جبهه های سیاسی ندارد و خاستگاه خود را گفتمان اصولگرایی واقعی و بدور از بازی های سیاسی می داند و سرباز ولایت و ملت بودند را افتخاری بارز می شمارد و این جنبش سعی در تحقق بخشیدن به رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری در جهت احقاق حقوق محرومین کشور دارد.

به گفته حسيني ،‌ علاقمندان به آشنايي با اين جنبش مردمي مي توانند به نشاني اينترنتي www.taklifgara.ir مراجعه کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.